2017. július 23., vasárnap

Pochopenie nenašiel Limberský ani doma, Plzeň sa od gestá dištancovala

"FC Viktoria Plzeň sa dištancuje od gestá, ktorým David Limberský oslávil svoju prvú bránku v ligovom zápase na ihrisku Příbrami," oznámil klub v oficiálnej tlačovej správe.

A komuniké pokračovalo: "Akokoľvek dokáže vedenie klubu pochopiť, že po udalostiach posledných dní boli gólové emócie Davida Limberského obrovské, zvolenej gesto mohlo byť vyložený ako zneváženie či zľahčenie celej situácie. "

Limberského počínanie riešil plzeňský management už druhýkrát v priebehu krátkej doby.V piatok ráno udelilo vedenie klubu hráči vysokú pokutu a navyše mu zobralo kapitánsku pásku za to, že na pražskom Smíchove búral pod vplyvom alkoholu a navyše sa snažil utiecť policajtom.

Vtedy sa obranca Viktorie Plzeň a reprezentácie verejn e ospravedlnil: "Urobil som strašnú hlúposť a dobre si uvedomujem, že pre moje správanie neexistuje ospravedlnenie. Napriek tomu by som sa ospravedlniť chcel - a to trénerom a spoluhráčom, vedenie a partnerom klubu, fanúšikom Viktorky aj všetkým tým, ktorí mi napríklad v drese národného tímu drží palce. Mrzí ma, že som toľko ľudí sklamal a je mi jasné, že ich dôveru budem späť získavať veľmi dlho. Ale aj tak sa o to pokúsim. "

Ale dva dni nato, teda v nedeľu, vyvolal Limberský ešte väčšie emócie a poprask, a to aj medzi plzeňským fanúšikmi.Keď v desiatej minúte ligového zápasu v Příbrami (4: 0) strelil prvý zo svojich dvoch gólov, incident sám pripomenul nevhodnou oslavou - napodobňoval krútenie volantom, ako by riadil auto.

Vedenie klubu tak zasadalo znova…

"na klubovej úrovni sa uskutočnia ďalšie opatrenia, aby správanie a vystupovanie hráčov FC Viktorie Plzeň nepoškodilo meno klu bu predovšetkým smerom k jeho partnerom a fanúšikom. Všetky tieto interné kroky vrátane súčasnej komunikácie vedenia klubu s Davidom Limberským, však nebudú prezentované verejne a hráči ani manažment klubu sa k nim nebudú bližšie vyjadrovať, "oznámila Plzeň.

A v tlačovej správe dodala:" Celú situáciu neberie klub na ľahkú váhu a diskusia so všetkými futbalistami bude veľmi dôrazná.Jasným cieľom je stanovenie takých pravidiel profesionálneho správania a vystupovania hráčov, aby sa neopakovali žiadnej zo situácií práve skončeného týždňa. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése