2017. július 21., péntek

Teplice našli Radova nástupcu, z Liberca privedú Vavruška

Klub meno nového trénera oznámil po poslednom ligovom zápase s Hradcom Králové, ktoré Teplice prehrali 1: 3.

Vavruška prešiel k áčku od libereckej juniorky, tím prevzal po odvolanej dvojici Jiří Kotrba - Josef Csaplár. So Slovanom sa dokázal zachrániť a navyše s ním v stredu vyhral Pohár FAČR, čo znamená účasť v 3. predkole Európskej ligy.

Všetko tak nasvedčovalo tomu, že libereckej A-mužstvo povedie aj v ďalšej sezóne, lenže nakoniec prekvapivo mieri do Teplíc. Pôjde o jeho tretí ligové angažmán, v rokoch 2011 a 2012 viedol Příbram a vlani sport stavky na jar ešte krátko liberecký A-tím.

"Ťažko sa mi o tom hovorí, nerád by som rozpitvával dôvody.Dostal som p onuku, ktorú som zvažoval, "povedal Vavruška po tom, čo doviedol v poslednom kole Liberec k víťazstvu 5: 1 nad Českými Budějovicami.

"Bola pre mňa zaujímavá aj rozsahom práce, ktorá sa netýka len vedenie mužstva, ale aj jeho tvorby. Budem mať väčšiu možnosť sebarealizácie. V Tepliciach už som pracoval, poznám tamojšie prostredie, nejdem do cudzieho, "uviedol tréner, ktorý na Stínadlech pôsobil u mládeže.

Že by za jeho odchodom stáli nezhody s libereckým vedením, Vavruška odmietol. "Spory som nemal, zaujala ma šírka teplické ponuky," vysvetľoval. A dodal, že o Liberec sa nebojí: "Myslím si, že Slovan Liberec je značka.Pochybujem, že stojí a padá so mnou. "

Teplice pre neho pripravili trojročný kontrakt, ktorý podpíše v budúcom týždni. "Nechceli sme ísť do trénera viazaného v klube, aby sme niečo nebourali. Bolo aj pre mňa veľké prekvapenie, keď sme sa dozvedeli, že je ochotný z Liber ca odísť, "uviedol Teplický športový riaditeľ Ján Skýpala.

S Vavruška už v Tepliciach spolupracoval, aj preto s ním konzultoval situáciu ohľadom odchode Petra Rady. "A v ten moment mi David Vavruška dal najavo, že by mal o prácu záujem," vykreslil Skýpala. A vysvetlil: "Vybrali sme si ho pre jeho charizmu, pre jeho odvahu presadiť sa v lige modernými prístupy.Je predstaviteľom novej generácie trénerov, neprichádza si len udržiavať svoje meno. "

Skýpala verí, že aj vďaka Vavruška sa Teplice zbaví nálepky klubu, ktorý nezvláda jarnej fáze ligy.

stavkove bonusy

"Prichádza naštartovať víťaznú mentalitu. V Liberci jednoznačne stmelil tím a mal tendenciu stmeliť aj klub. Teraz sa ukazuje, že Liberec má akési vnútorné problémy, ale do toho sa vôbec nechcem púšťať.Efekt charizmatického prístupu pred hráčskou šatňou i klubom je tým dôvodom, prečo j e David Vavruška skutočne ideálny tréner pre Teplice, "mieni športový riaditeľ.

Kandidátom číslo dva bol pre neho žižkovský kouč Jindřich Trpišovský, nakoniec však dostal prednosť Vavruška , ktorý by mal zapracovať okrem iného na zatraktívnenie herného štýlu.

Skýpala zároveň potvrdil, že registruje záujem o konžského záložníka Franciho Litsingiho. "Rokujeme s ním o predĺžení zmluvy, ale záujem o neho majú aj iné kluby. Jeden český, "naznačil.


"Ale nepotvrdím, či ide o Spartu."

stavkovanie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése